Zawsze sprawdzaj przy odbiorze paczki czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeśli widzisz, że opakowanie posiada widoczne wgniecenia zewnętrzne czy też ślady otwierania radzimy, aby zweryfikować czy zawartość jest kompletna w obecności doręczyciela, albo też w ogóle nie przyjmować takiego zamówienia i sporządzić protokół szkody z kurierem. Taki protokół będzie stanowił podstawę do złożenia reklamacji u przewoźnika. Niekiedy może się zdarzyć, że kurier nie będzie w stanie poświęcić Tobie kilku dodatkowych minut, wówczas poproś go o zaznaczenie w protokole odbioru, że zgłaszasz uszkodzenie opakowania i obawiasz się o stan jej zawartości. Później skontaktuj się z linią obsługi klienta firmy kurierskiej, zgłoś uszkodzenie i ustal termin, w którym kurier będzie mógł przyjedzie mógł przyjechać w celu spisania protokołu uszkodzeń. Radzimy, aby do czasu jego przyjazdu nie otwierać paczki. Następnie zalecamy szybki kontakt telefoniczny z nami.
Zdarzają się również sytuacje, ze przesyłka dotrze do nas w nienaruszonym stanie, a mimo to produkt w pudełku uległ zniszczeniu (dotyczy to zwykle delikatnych przedmiotów np. karmników dla zwierząt). W takich sytuacjach. mamy 7 dni od momentu dostarczenia przesyłki, aby zgłosić swoje uwagi do firmy kurierskiej oraz podpisać stosowne oświadczenie. Aby nie było wątpliwości czy uszkodzenie nastąpiło podczas transportu czy też już po odbiorze przesyłki zalecamy, aby nie zwlekać z kontaktem w tej sprawie z przewoźnikiem. Jeśli uznasz, że uszkodzenie wynikało z niewłaściwego spakowania towaru możesz bezpośrednio skontaktować się z nami.
Z kolei jeśli po rozpakowaniu paczki okaże się, że zakupiony towar jest niezgodny z opisem albo też posiada wady fabryczne to prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1) Zadzwoń do nas na numer 508 444 753 lub napisz wiadomość mailową, dołączając zdjęcia towaru i wytłumacz na czym polega problem.
2) Po ustaleniu szczegółów z naszym przedstawicielem możesz zażądać częściowego pokrycia kosztów za poniesioną szkodę, albo odesłać do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym jest zawarty powód reklamacji, forma rekompensaty oraz adres zwrotny i numer konta, na który odeślemy pieniądze, jeśli uznamy reklamację. Jeśli zdecydujesz się na odesłanie produktu, to w ramach rekompensaty możesz zażądać naprawy reklamowanego produktu, przesłania nowego egzemplarza lub całkowitego zwrotu pieniędzy.
3) Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej mamy 14 dni kalendarzowych na wysłanie do Ciebie maila z informacją o wyniku postępowania reklamacyjnego.
4) Następnie pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty.
5) W przypadku reklamacji, która zostanie uznana za nieuzasadnioną otrzymasz szczegółowy opis podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Jeśli opisana procedura jest dla Ciebie niezrozumiała zachęcamy do kontaktu telefonicznego .